روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

فرهنگیان و دانش آموزان اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ فرهنگیان و دانش آموزان به همراه مردم ولایتمدار شبانکاره همزمان با تمامی مردم کشور با شرکت در راهپیمایی، اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

کد مطلب: ۹۷۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش آموزان اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، فرهنگیان و دانش آموزان به همراه مردم ولایتمدار شبانکاره همزمان با تمامی مردم کشور با شرکت در راهپیمایی، اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

مسیر این راهپیمایی از میدان حافظ آغاز گردید و با عبوراز میدان ساعت تا میدان امام خمینی(ره) ادامه یافت.

راهپیمایان با سردادن شعارهای ضد استکباری ( مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل ) و (مرگ برمنافق) اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور را محکوم کردند و با شعار (الله اکبر) و سر دادن شعارهای انقلابی با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید پیمان کردند.

در ادامه امام جمعه شبانکاره طی سخنانی با سپاس از حضور اقشار مختلف مردم شبانکاره در راهپیمایی حفظ وحدت و یکپارچگی ملت را رمز پایداری انقلاب اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی دانست و بیان داشت: حفظ امنیت جزء اساسی ترین نیاز های یک کشور است و بدون وجود امنیت دشمنان می توانند بر ما مسلط شوند.

حجت الاسلام حمادی تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی با اهدا خون هزاران شهید توانسته در برابر استکبار مقاومت کند و این امنیت بی نظیر را در منطقه خاورمیانه با حفظ استقلال کشور بدست بیاورد و فقط حفظ وحدت ملت است که می تواند این امنیت را حفظ کند.

وی همچنین تصریح کرد: ما با صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و کمبودها می توانیم در این برهه زمانی ادامه دهنده راه شهیدان و حامی کشور در جنگ اقتصادی باشیم والبته با تلاش و تکیه بر امکانات داخلی کمبودهای موجود را جبران نماییم.

حجت الاسلام حمادی عنوان کرد: نصرت الهی وعده حق است و مطمئنا این وعده نصیب آنها که در راه خداوند صبر و شکیبایی و تلاش دارند خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار