سامانه اعتراض به عدم واریز یارانه سوخت از فردا فعال می شود

یزد(پانا) - سرپرست خانوارهایی که یارانه سوخت برای آنان واریز نشده است، از روز سه شنبه می توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.

کد مطلب: ۹۷۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سامانه اعتراض به عدم واریز یارانه سوخت از فردا فعال می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به واریز مرحله سوم یارانه سوخت به حساب ۲۰ میلیون شهروند ایرانی گفت: پس از واریز این مرحله تعدادی از همشهریان مشمول این یارانه نبوده و واریز وجه به آنان صورت نگرفته است.
ریاحی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه #۶۳۶۹* را تعریف کرده و شهروندانی که یارانه سوخت دریافت نکرده اند، می‌توانند کدملی خود را به این سامانه ارسال کنند.
وی بر لزوم مطابقت نام و کدملی درخواست کننده با شماره موبایل تأکید کرد و اظهار داشت: شمولیت یا عدم شمولیت سرپرست خانوار ظرف ۲۴ ساعت اعلام خواهد شد و اگر شامل دریافت یارانه باشد، کدملی به اضافه شماره ثبت و پیگیری اعلام شده و اطلاعات لازم را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرف مدت ۲۰ روز جواب قطعی برای سرپرست خانوار اعلام خواهد شد و اگر جزء مشمولین باشد یارانه سوخت دو ماه یعنی آذر و دی برای آنان واریز می‌شود.
ریاحی افزود: این سامانه از ظهر سه شنبه قابلیت اجرایی دارد، اما متاسفانه اپراتور همراه اول دچار اختلال شده است و امیدواریم این مشکل برطرف شود تا شهروندان بتوانند درخواست خود را ارسال کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از امکان اعتراض به حذف یارانه خبر داد و گفت: کسانی که از ثبت نام یارانه جامانده یا در سال‌های گذشته حذف شده اند، می‌توانند درخواست خود را در قالب سامانه‌ای که اعلام می‌شود، مطرح کنند.
ریاحی افزود: کسانی که یارانه آنان نیز از ابتدای سال حذف شده است، اعتراض خود را پس از حل مشکلات اینترنتی از طریق سامانه yaraneh۱۰.mcls.gov.ir اعلام کنند و امیدواریم از یارانه و همچنین یارانه سوخت که بسته حمایتی است، برخوردار شوند.

خبرگزاری صداوسیما یزد،

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار