فرمانده ناحیه بسیج اشکذر:

هر کس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است

یزد(پانا)-فرمانده ناحیه بسیج اشکذر به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هر کس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است

کد مطلب: ۹۷۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هر کس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است

فرمانده ناحیه بسیج اشکذر در نشست خبری با اصحاب رسانه اشکذر به مناسبت هفته بسیج، با تبریک آغار هفته بسیج همه ملت ایران، گفت: تشکیل بسیج تدبیر به حق امام خمینی(ره) بود.

سرهنگ سید اسدالله امامی بسیج را همواره حامی ملت دانست و افزود: از دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون مشاهده می کنیم ، این جوانان بسیجی بودند که جان خود برای حفظ دین تقدیم انقلاب کردند.

امامی خدمت رسانی به مردم را اولویت کاری این روزهای بسیج دانست و اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس، سازندگی و خدمت رسانی به مردم در دستور کار بسیج قرار گرفت و اکنون افتخار بسیجیان آن است که در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سارندگی و غیره کمک حال مردم هستند.

فرمانده بسیج اشکذر همه ملت ایران را بسیجی دانست و تصریح کرد: تنها تکمیل پرونده در پایگاه های بسیج، فردی را بسیجی نمی کند بلکه هر کس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است.

وی با بیان اینکه، تفکر بسیجی، باعث پیشرفت کشور شده است، افزود: هر کجا تفکر بسیجی وارد شد، پیشرفت داشتیم به طور مثال در زمینه موشکی و امنیتی این بسیجیان بودند که با توکل و تلاش توانستند به چنین پیشترفتی دست یابند.

امامی با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان اشکذر، خاطر نشان کرد: امروزه بسیج سازندگی اشکذر در همه نقاط شهرستان اثر خود را به جا گذاشته است، از روستای میل سفید دور ترین نقاطه شهرستان تا مرکز شهر اشکذر.

فرمانده بسیج اشکذر با تقدیر از زحمات مجموعه بسیج سازندگی و بسیج رسانه شهرستان از لوح فشرده "مرد میدون" رونمایی کرد و گفت: بسیج سازندگی در سال جاری، کنار فعالیت های عمرانی و خدمت رسانی خود به امر تهیه کلیپ و مستند نیز پرداخته است و اکنون زحمات خود را در قالب لوح فشرده ایی با نام مرد میدون منتشر نموده است.

وی به فعالیت های بسیج اشکذر در سال جاری اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسمات آبروی محله جهت تقدیر از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس، برپایی گشت های عملیاتی که به اذعان ناجا شهرستان در کاهش سرقت ها نیز موفق بوده است و برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان گوشه ای از فعالیت های ناحیه بسیج شهرستان اشکذر است.

منبع:اشکذرخبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار