اقدامات عجیب صداوسیما در پخش تصاویر توهین های زشت علیه دولت و مجلس

تهران (پانا) - صداوسیما در اقدامی عجیب و زشت به جای پخش تصاویر وحدت آفرین در تجمع امروز تهران روی پلاکاردها و دست نوشته هایی زوم کرد که رسما توهین به دولت و مجلس و تصمیم نظام و بیشتر شبیه تهییج و تحریک برخی تندروها برای التهاب آفرینی های جدید بود.

کد مطلب: ۹۷۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات عجیب صداوسیما در پخش تصاویر توهین های زشت علیه دولت و مجلس

به گزارش برنا، مردم تهران امروز یک تجمع باشکوه در اعلام انزجار از آشوب گری های اخیر برگزار کردند و با حضور همه جانبه در قلب شهر تهران، وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

این تجمع می توانست کام مردم را پس از التهاب آفرینی های چند روز ابتدای هفته قبل، شیرین کند اما به نظر می رسد صدا و سیما چندان علاقه ای به آن نداشت و رسانه ای که متاسفانه! مسوولیت اقناع سازی افکار عمومی و تبلیغات اصلاح قیمت بنزین به آن سپرده شده بود و از پس این کار هم برنیامده بود! با پخش تصاویر برخی دست نوشته های توهین آمیز علیه دولت و مجلس نشان داد بیش از آنکه به فکر وحدت ملی باشد، در اندیشه انتخابات پیش رو و تبلیغات جناح تندرو مخالف دولت و تهییج تندروها برای التهاب آفرینی های جدید در آستانه انتخابات است.

عده ای از شرکت کنندگان در تجمع امروز برخی دست نوشته ها حمل می کردند که حاوی توهین های مستقیم به دولت و مجلس بود، برخی بنرهای گران قیمت هم نصب شده بودند که در آن نه فقط به دولت و مجلس و رئیس جمهور و رئیس مجلس توهین شده بود بلکه عقده گشایی عده ای علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود. اینها را البته می شد پیش بینی کرد، به هرحال عده ای تاب شکست در انتخابات را ندارند و اگر ببازند فحاشی می کنند، اینها از 92 تا امروز چنین کردند و اگرچه در تجمع امروز هم تعدادشان چندان زیاد نبود ولی پیش بینی می شد رفتارهای حقیرانه خود در چند سال گذشته را تکرار کنند، اما اینکه صداوسیما به جای پخش تصاویر همدلی و اتحاد مردم، به پخش تصاویر محدو دست نوشته ها یا پلاکاردهای جناحی و حزبی بپردازد جای تعجب و سوال دارد.

طرح اصلاح قیمت بنزین تصمیم سران قوا بود، صداوسیما این را خوب می داند چرا که بخش مهم اقناع افکار عمومی از ماه ها قبل به این رسانه سپرده شده بود و اگر قبلا نمی دانست باید به وظیفه اش درست عمل کند حتما با بیانات رهبرمعظم انقلاب در یکشنبه هفته قبل متوجه شده ولی اینکه این رسانه به جای تبیین این تصمیم (که وظیفه ذاتی اش هم بود) گزارش های جهت دار در چند روز گذشته پخش کند و در راهپیمایی امروز روی شعارهای تخریبی و توهین آمیز مانور دهد نشان می دهد اساسا در رسانه ملی تعریفی از وحدت وجود ندارد.

وقتی در صداوسیمای وطنی توهین به رئیس جمهور، رئیس مجلس و نهادهای قانونی آزاد باشد و همین رسانه تصمیمات نظام را به سخره بگیرد چگونه انتظار باید داشت اعتماد عمومی به کشور برگردد؟ نتیجه اقدامات صدا وسیما که در شش سال گذشته از هیچ فرصتی برای تخریبی دولت فروگذار نبوده و چنان علیه دولت کار کرده که همه مردم اعتمادشان را از دست داده اند همین اتفاقاتی می شود که می بینید. تشدید این رفتارها در آستانه انتخابات مجلس و سوار شدن روی شعارها و رویکردهای تندورها و تکرار حرف های فاقد مبنا در برنامه های تلویزیونی و گزارش یک سوئه خبری شائبه سواستفاده از این اتفاقات را برای تبلیغ تندروها بیشتر می کند و صداوسیما را از رسانه ملی به ارگان انتخاباتی تندرو ها بدل می سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار