دیدارمدیر آموزش وپرورش حمیدیه به همراه جمعی از فرهنگیان بافرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)

حمیدیه(پانا) - بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج مدیرآموزش وپرورش حمیدیه به همراه جمعی فرهنگیان از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)دیدارکردند.

کد مطلب: ۹۷۱۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدارمدیر آموزش وپرورش  حمیدیه  به همراه جمعی از فرهنگیان  بافرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)

کریم سعیداوی مدیراداره آموزش و پرورش به همراه جمعی از فرهنگیان در دیدار با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروزه بسیج و رسالت آن در تمام دنیا بعنوان الگویی جهت مقاومت و رهایی محرومان از یوغ مستکبران است.

اوافزود: بسیجیان این انسان های ایثارگر و بی ادعا خالصانه در همه عرصه های زندگی به جهت حمایت و کمک به محرومان مشارکت فعال داشته و نمونه بارز آن در سیل اخیر رخ داد و آموزش و پرورش نیز از این همه فعالیت ها بویژه گروه های جهادی در واحدهای آموزشی بی نصیب نماند و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه گفت: اینجانب به همراه جمعی از فرهنگیان و به نمایندگی از جامعه آموزش و پرورش شهرستان از همه حمایت های بی دریغ بسیجیان دلاور و رشادت فرماندهی غیور و تلاشگر در تعمیر و شاداب سازی فضاهای آموزشی تشکر نموده و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

در ادامه این دیدار سید معاد موسوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ضمن تشکر از حضور فرهنگیان و تقدیر از مشارکت آموزش و پرورش در حمایت و پشتیبانی از آسیب دیدگان سیل اخیر، به جایگاه والای معلمان و نقش مهم این قشر فرهیخته در ارتقا سطح فرهنگ و بصیرت افزایی اشاره کرد و آن را ضرورتی مهم دانست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار