راهپیمایی مردم تهران در حمایت از جمهوری اسلامی

تهران (پانا) - جمعی از مردم تهران در واکنش به رویدادهای پس از افزایش قیمت بنزین در کشور و در حمایت از از نظام جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند.

کد مطلب: ۹۷۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی مردم تهران در حمایت از جمهوری اسلامی

مردم تهران در محکومیت اتفاقات رخ داده به بهانه افزایش قیمت بنزین راهپیمایی را در مسیرهای چهارگانه برگزار کردند. میدان‌های فردوسی، حر، آزادی و خیابان کارگر شمالی مسیر حرکت راهپیمایان بود.

راهپیمایی کنندگان با شعارهایی همچون «حمایت از رهبری عزت است، دشمن رهبر ذلت است»، ‌«مرگ بر آمریکا»، ‌«الله اکبر» حمایت خود را از اقتدار و امنیت کشور اعلام کردند.

قیمت بنزین از بامداد جمعه مورخ بیست و چهارم آبان ماه با تصمیم روسای قوای سه گانه و حمایت رهبری از هزار تومان به ازای هر لیتر به سه هزار تومان بنزین آزاد و هزار و 500 تومان بنزین سهمیه‌ای تغییر پیدا کرد که همین موضوع موجبات اعتراضاتی را در شهرهای مختلف ایران فراهم کرد.

در جریان این راهپیمایی، حاضران قطعنامه‌ای را قرائت کردند.

در بخشی از این قطعنامه آمده است:

بیانات هوشمندانه، شجاعانه و حکیمانه قافله‌سالار صبر و بصیرت در دفاع از کیان اسلام و نظام مقدس اسلامی در فضای غبارآلود این ایام را عامل شکست توطئه جهانی و جدایی صف ملّت از اغتشاشگران و اشرار دانسته، ضمن تجدید میثاق با رهبر مقتدر و مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جان‌مان، آمادگی تا پای جان خود برای اطاعت محض از فرامین معظم‌له به‌عنوان فصل‌الخطاب، تنها راه غلبه بر مشکلات و مایه عزت و سربلندی ملت و کشور اعلام می‌نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار