مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری بین دانش‌آموزان

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به ترسیم سند تحول بنیادین به‌عنوان نقشه راه گفت: فرهنگ مسئولیت پذیری باید بین دانش‌آموزان ترویج شود.

کد مطلب: ۹۷۰۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری بین دانش‌آموزان

محمد دستورانی در گردهم آیی معاونان آموزش متوسطه و مدیران دبیرستان های نظری استان به نقش مدیران مدارس و مسئولیت خطیر آنان در تربیت نوجوانان تأکید کرد و خواستار ترویج و تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری در جامعه شد تا از بروز خسارت‌های غیرقابل جبران جلوگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خطاب به مدیران مدارس گفت: در شرایط حساس کنونی باید اقدام و عمل شما متفاوت‌تر از سال قبل باشد و بهترین حکمران کسی است که مشکلات پیش روی خود را به مسأله تبدیل و سپس حل کند.

مدیر آموزشگاه، کلید حل مشکلات آموزشی

دستورانی با اشاره به ترسیم سند تحول بنیادین به‌عنوان نقشه راه اظهار کرد: کیفیت‌بخشی از موارد تأکیدی این سند بوده و مدیر یک آموزشگاه نیز کلید حل مشکلات آموزشی است.

وی با بیان اینکه مبنای حرکت مدیران آموزشگاه‌ها باید تغییر فرهنگ مطالبه‌گری به سمت مسئولیت پذیری باشد، ادامه داد: تمرکز بر مطالبه‌گری، بدنه را از اندیشیدن تهی کرده و ترویج فرهنگ مطالبه‌گری توان کارشناسی سیستم را کاهش می‌دهد و منجر به بی‌اعتمادی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان می سازد: گردهم آیی یک روزه معاونان آموزش متوسطه، مسؤولان سنجش، مدیران دبیرستان های نظری و کارشناسان گروه های آموزشی استان سمنان با حضور عباس سلطانیان، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در سمنان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار