استاندار زنجان:

با افزایش دهندگان قیمت‌ها برخورد قاطع می‌شود

زنجان(پانا) - استاندار زنجان در جریان بازدید از بازار زنجان گفت: کمیته نظارت روزانه بر واحدهای صنفی در همه بخش های نظارت دارد و با هرگونه افزایش قیمت بی مورد برخورد قاطع خواهیم داشت.

کد مطلب: ۹۷۰۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
با افزایش دهندگان قیمت‌ها برخورد قاطع می‌شود

فتح الله حقیقی با بیان اینکه امروز همزمان در همه شهرستان های استان زنجان بازدید انجام می شود، تاکید کرد: «در این بازدیدها وضعیت عرضه و قیمت مایحتاج ضروری و عمومی مردم بررسی می شود.»
وی ابراز کرد: «خوشبختانه در واحدهای صنفی بویژه بخش خواربار نرخ ها تغییری نکرده است با این وجود مردم نگرانی هایی دارند.»
استاندار زنجان با بیان اینکه در خصوص میوه تغییر قیمت داریم، یادآوری کرد: «این نوسان برای میوه هایی است که از استان های دیگر وارد زنجان می شود.»
حقیقی تاکید کرد: «باید برای رفع این تغییر قیمت میوه ها نیز چاره اندیشی شود.»
وی به تغییر نرخ گوجه فرنگی اشاره کرد و اظهارداشت: «تعاون روستایی ملزم می کنیم تا قیمت کاذب گوجه فرنگی شکسته شود چرا که این محصول از قبل خریداری شده و در بازار موجود است.»
استاندار زنجان گفت: «به حتم بازرسی و نظارت قیمت ها در بازار ادامه دارد و همه مدیران و مسئولان ذی ربط بازرسی ها باید بدانند ابتدایی ترین وظیفه آنها نظارت است و نباید اجازه افزایش نرخی داده شود تا مردم متضرر نشوند.»
حقیقی تاکید کرد:« بازرسی ها ادامه دارد و هر بخشی که قیمت آن در استان قابل کنترل باشد، اجازه افزایش نمی دهیم.»
گفتنی است؛ استاندار زنجان شخصا به همراه تعدادی از مدیران کل دستگاه های نظارتی استان وارد بازار شد و بدون واسطه با بازاریان، کسبه و مردم حاضر در این محل گفت وگو کرد و در جریان وضعیت نرخ ها قرار گرفت. فتح الله حقیقی ابتدا، بازدید خود را از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای استان آغاز کرد و سپس وارد بازار سرپوشیده این شهر شد.
واحدهای عرضه خشکبار، قصابی ها، عطاری ها، میوه فروشی ها، داروخانه، نانوایی، لباس فروشی و مراکز عرضه مرغ از دیگر مکان هایی بود که استاندار زنجان به آنها نیز سر زد.
در این بازدیدها آنچه که کسبه و بازاریان به استاندار زنجان گفتند در خصوص عدم تغییر و افزایش نیافتن نرخ کالاهای اساسی بود که ابراز امیدواری کردند، کمبودی در این خصوص وجود نداشته باشد تا مردم با آرامش خاطر مایحتاج خود را تهیه کنند.
در حاشیه این بازدیدها مردم ضمن قدردانی از حضور خدمتگزاران در بین مردم توانستند مشکلات خود را چهره به چهره با استاندار مطرح کنند که برای رفع آن نیز اقدامات لحظه به لحظه انجام شده که از جمله آن درخواست سوخت نفت سفید برای یکی از بازاریان بود.
استاندار زنجان همچنین از واحدهای عرضه میوه در بازار میوه و تره بار زنجان بازید کرد، مشکلات کسبه این بخش را شنید و قول رفع آن را در کمترین زمان ممکن داد.
علاوه بر اینکه کسبه مشکلات خود را با استاندار مطرح کردند و شماری از بانوان زنجانی فعال در بخش اقتصادی نیز همراه با سایر قشرها در هوای سرد شبانگاهی زنجان بدون واسطه به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند و از حضور این مسئول و خدمت بی منت وی قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار