اقتدار ایران اسلامی به تمام کشورهای دنیا ثابت شده است

لرستان-پانا - مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز اقتدار، سربلندی، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به تمام کشورهای دنیا ثابت شده است.

کد مطلب: ۹۷۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار ایران اسلامی به تمام کشورهای دنیا ثابت شده است

سردار احمد کریم پور عصر یکشنبه در یادواره شهدای بسیجی بروجرد که در مسجد حضرت فاطمه(س) شهرک اندیشه برگزار شد، افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ایران در اوج اقتدار قرار دارد و درهمه عرصه ها به پیشرفت های بزرگی رسیده است.

وی اضافه کرد: به همت جوانان این سرزمین، ایران در زمینه موشکی پیشرفت های قابل توجهی داشته تا جایی که کوچکترین تحرک و اقدام دشمن را سریع پاسخ می دهد.

وی اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف به همه دنیا ثابت شده و امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان بی نظیر است.

سردار کریم پور با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: امام خمینی(ره) حرکتی بزرگ را انجام داد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیج را تاسیس کردند و بسیج با حضور خود سبب شد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران محافظت شود.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا اضافه کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و باید همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: به برکت خون پاک شهدا، جبهه حق در دنیا قد علم کرده و دشمنان از سربازان این جبهه هراس دارند.

سرهنگ مجید سوری اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیمنه استکبار را فرو ریخت و روز به روز با اقتدار در مسیر مشخص شده حرکت می کند.

به گزارش پانا، شهرستان بروجرد یک هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران نموده که از این تعداد ۳۵۰ شهید بسیجی هستند و امروز همزمان با هفته بسیج یادواره شهدای بیسجی بروجرد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار