طی مراسمی صورت گرفت؛

2 معارفه در سازمان دانش آموزی استان قزوین

قزوین (پانا) - طی مراسمی کارشناس مالی سازمان دانش آموزی قزوین و مسئول خبرگزاری پانا استان قزوین معارفه شدند.

کد مطلب: ۹۷۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
2 معارفه در سازمان دانش آموزی استان قزوین

در مراسمی با حضور جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین و کارشناسان این سازمان، نادر قنبری به عنوان کارشناس مالی سازمان دانش آموزی قزوین و مسعود میرزایی به عنوان مسئول خبرگزاری پانا استان قزوین معرفی شدند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در این برنامه با اشاره به حضور این دو نیروی جدید در سازمان دانش آموزی استان، گفت: هر دو این عزیزان از نیروهای با سابقه و متخصص در حوزه خود هستند و امیدواریم با حضور این کارشناسان شاهد موفقیت بیش از پیش سازمان در حوزه های مختلف باشیم.

حسنعلی پور با تأکید بر انسجام سازمانی در اجرای برنامه ها، اظهار کرد: اجرای موفق برنامه های سازمان در گرو تعاملات همه جانبه کارشناسان با یکدیگر است و انتظار می رود برنامه های تدوین شده با یک ساز و کار منسجم سازمانی اجرایی شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با تأکید بر عزم جدی کارشناسان در اجرای بخشنامه ها و آیین نامه های سازمانی، بیان کرد: ما باید در چارچوب بخشنامه ها و اسناد بالادستی حرکت کنیم و تحقق اهداف سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش در اولویت برنامه های ما باشد.

گفتنی است، قنبری پیش از این معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش عنبارلو بوده و میرزایی مدیریت خبرگزاری ها و نشریات مختلفی را بر عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار