معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

مصرف بنزین در استان سمنان کاهش یافت

سمنان (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کاهش ۳۸ درصدی میزان مصرف بنزین در استان سمنان از زمان اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین خبرداد.

کد مطلب: ۹۷۰۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مصرف بنزین در استان سمنان کاهش یافت

منوچهر فخری در سومین جلسه ستاد پایش سامانه‌های حمل‌ونقل شهری استان سمنان، با اشاره به اصلاح قیمت بنزین گفت: خوشبختانه در استان سمنان از زمان اجرای این طرح هیچ مسئله و مشکلی به وجود نیامده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ستاد پایش سامانه‌های حمل‌ونقل شهری در شهرستان های استان سمنان با محوریت شهرداران برگزار و اقدامات ویژه بر این اساس انجام‌شده است، اضافه کرد: در استان سمنان از زمان اجرای این طرح شاهد کاهش 38 درصدی استفاده از بنزین بودیم.

وی در ادامه از افزایش 23 درصدی استفاده از سی. ان. جی در استان سمنان، با اعمال اصلاح قیمت بنزین در چند روز گذشته خبرداد و افزود: اجرای این طرح هیچگونه افزایش نرخی در دیگر اقلام و کالاها در استان سمنان به دنبال نداشته است.

فخری به رصد و رفع مشکلات به‌صورت شبانه‌روزی از زمان اجرای این طرح و تلاش همه همکاران در این زمینه اشاره داشت و افزود: تقویت جایگاه حمل‌ونقل عمومی از رویکردهای مهمی است که شهرداری‌ها آن را در دستور کار فعالیت‌ها و برنامه‌های سال آینده خود قرار می‌دهند.

وی بر همکاری پیمانکاران بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تأکید کرد و گفت: باید وحدت و انسجام و همکاری همه دستگاه‌ها، مردم و مسئولان می‌توان بر هر مشکلی غلبه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار