رئیس سازمان دانش آموزی قم: بیست و یکمین مانور زلزله در قم برگزار می شود

قم (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قم از اجرای بیست و یکمین مانور ایمنی و زلزله همزمان با سراسر کشور در قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی قم: بیست و یکمین مانور زلزله در قم برگزار می شود

ابولفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اجرای بیست و یکمین مانور ایمنی و زلزله در روز چهارشنبه ششم آذرماه اظهار کرد: این مراسم با حضور استاندار قم و سایر مدیران کل استانی در مدرسه شهید رجایی و به صورت نمونه استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مانور سراسری زلزله امسال در همه مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد که زمان اجرای آن در نوبت صبح ساعت 10 و در نوبت عصر ساعت 14 خواهد بود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قم تصریح کرد: بیش از 30 مدرسه در استان هم میزبان مقامات ارشد استان برای اجرای این مانور هستند که تمهیدات لازم برای اجرای دقیق و مناسب آن با حضور انجمن اولیاء و مربیان اندیشیده شده است.

پورمحمدیان بیان کرد: طبق هماهنگی که با اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و سایر دستگاه های اجرایی استان صورت گرفته، مانور امسال دارای شاخص های مطلوبی از جمله آموزش و ایمن سازی است که امید است با ارتقاء سطح ایمنی و آموزش در مدارس بتوانیم به نقطه مطلوب جهت مقابله با بلایای طبیعی برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار