مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد :

بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است

بهاباد ( پانا) -مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه الغدیریزد دربهاباد گفت : بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است چرا که در وصف بسیج همان بس که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز فرمودند: بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود.

کد مطلب: ۹۷۰۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام علی گندمی در نشست ضابطین نما یندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس وبا بیان اینکه بسیج در مسائل سیاسی و جناح‌ بندی‌ها، صف‌بندی‌ها وارد نمی‌شود ولی در عین حال آگاه است و بصیرت در آن یک اصل است و دوست را از دشمن می‌شناسد و اسیر خواسته‌های گروهی نمی‌شود. بسیج پشتیبان ولایت فقیه و پیرو رهبر است و لا غیر.
این مقام مسئول افزود : امروزهم بسیج اگر احساس کند که منافقان و دشمنان نظام قصد نفوذ در عرصه‌های تصمیم‌گیر و نفوذ سیاسی و اقتصادی و فرهنگی دارند به جد با آن‌ها مقابله می‌کند و پیش از اینکه فتنه دیگری اتفاق افتد نقشه‌ها و اهداف آن‌ها را خنثی خواهد کرد و این میسر نمی‌شود مگر با روحیه ایمان و عشق به خداوند و ولایت و داشتن روحیه فداکاری و سخت‌کوشی و روحیه علمی و داشتن تحلیل صحیح از شرایط و بصیرت .
وی با بیان اینکه کالبد بسیج جسم ما و روح آن ایمان، تعهد بندگی نسبت به خدا است و کسی که می‌گوید بسیجی‌ام ولی اهل نماز و ادب نیست نام بسیجی ندارد، گفت: اولین شرط بسیجی بودن عبودیت است و دومین شرط نیز اطاعت از اهل‌بیت و ولایت‌فقیه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیریزد با اشاره به اینکه عمل بسیجی باید خالصانه باشد، گفت: بصیرت نیز از ویژگی‌های یک بسیجی است و پرفایده و کم‌هزینه بودن را نیز باید به این خصوصیات اضافه کرد.
حجت الاسلام گندمی با بیان اینکه بسیج یک اندیشه است، یک فکر است، یک منطق است افزود : بسیج صرفاً یک حرکت احساسی نیست، یک منطق قوی پشت سر بسیج وجود دارد. این منطق، این علم، وقتی با عمل همراه می شود، این غوغا را درست می کند این حوادث شگفت آور را خلق می کند .
وی اظهار داشت: بسیج بازوی فرهنگی انقلاب به شما می رود و ما برای تحقق آرمان های نظام اسلامی نیازمند استفاده از این ظرفیت هستیم.
گندمی با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیجی نه تنها در سطح کشور بلکه در جهان بر دوست و دشمن واضح و صادر شده است افزود : سیج و تفکر بسیجی موجب نگرانی دشمنان و ایجاد امنیت خاطر اهل ایمان می شود و ظرفیتی بیشتر از این دارد که باید به آن توجه کنید.
انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار