افتتاحیه چهل ونهمین جشنواره فیلم رشد ناحیه دو شهر ری

شهر ری( پانا) - آیین افتتاحیه چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد،با حضور ؛ ریاست اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.  

کد مطلب: ۹۷۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه چهل ونهمین جشنواره فیلم رشد ناحیه دو شهر ری

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوشهرری؛ علی یزدان‌پناه در این همایش ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم گفت: هنر از قید و بند امکانات و تجهیزات که در گذشته دغدغه اصلی هنرمندان بود درآمده و اکنون با امکاناتی که در دسترس شماست هر کدام از شما می توانید تولید کننده هنر باشید و به یاد داشته باشیم که هنر زیباترین وجه شخصیت ما انسان‌هاست.

او در ادامه افزود: عزیزان امروز هنر عمومی شده است و همین هنر همیشه تاریخ بالاترین جلوه ابراز وجود بوده است و فیلم بالاترین و مؤثرترین شکل کار هنری بوده و هست و هم اینک همه این عناصر منتظر دست به کار شدن و خلاقیت شماست .
یزدان‌پناه در پایان گفت: در سی‌سال پیش از این اگر دانش آموزی می‌خواست فیلم بسازد مشکلات فراوانی پیش روی داشت اما الان همه آن مشکلات از پیش پای شما برداشته شده و شما با وسایل موجود در اطراف خویش می توانید فیلم تهیه کنید و افکار و ذهنیت و برداشت‌تان را، درون و پیرامون‌تان را به نمایش درآورید تا دریچه‌ای دیگر به آفرینش سحر انگیز خداوند بگشایید.


/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار