راهپیمایی " حمایت از امنیت کشور" در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - مردم انقلابی ابرکوه با شرکت در راهپیمایی با شکوهی که از میدان امام حسین (ع) تا سه راه سرو این شهر برگزار شد، با مشت‌های گره ‌کرده حرکت عاملان اغتشاش‌های اخیر را در کشور محکوم کردند.

کد مطلب: ۹۷۰۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی " حمایت از امنیت کشور" در ابرکوه

امام جمعه ابرکوه در مراسم راهپیمایی با قدردانی از حضور طبقات مختلف و مسئولان گفت: مردم با حضور گسترده خود تاکید کردند استکبارجهانی که در صدر آنها آمریکا قرار دارد ، عامل مخل امنیت جهانی هستند .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تاکید بر اینکه مردم در هر زمان و شرایطی با وحدت و همدلی پیرو منویات مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: توطئه های دشمنان به واسطه حضور گسترده ملت در صحنه های انقلاب تاثیری نداشت و نخواهد داشت .

راهپیمایان ضمن محکوم کردن عاملان فتنه و برهم زدن نظم ، امنیت و آرامش مردم ، از دستگاه قضایی خواستند تا رهبران و عناصر اغتشاش‌ روزهای گذشته را به سزای اعمالشان برساند.

در این راهپیمایی که امامان جمعه شهرهای ابرکوه ، مهردشت ، فرماندار ابرکوه ، تعدادی از روحانیان منطقه و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، آنها بار دیگر حمایت خود را از سخنان مقام معظم رهبری ، ارزش های انقلاب اعلام و بر تداوم راه امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام تاکید و با تجدید میثاق با رهبری ، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام‌ اغتشاشگران اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار