فرمانده سپاه عاشورا: معلمین با روحیه انقلابی و دینی در تربیت فرزندان این کشور مجاهدت کنند

تبریز(پانا) - فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید همواره قدر و قیمت و ارزش معلمی را  پاس بداریم و معلمین هم با همان روحیه انقلابی و دینی در تربیت فرزندان این کشور مجاهدت کنند و جایی که مجاهدت باشد،توفیق الهی شامل حال ما خواهد بود.

کد مطلب: ۹۷۰۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه عاشورا: معلمین با روحیه انقلابی و دینی در تربیت فرزندان این کشور مجاهدت کنند

سردار عابدین خرم در همایش معلمان آینده‌ساز و فرهنگیان مخترع و ایده‌پرداز بسیجی در تالار معلم تبریز گفت: خدا را شکر می‌کنیم که بدنه فعال ملت که بسیج است به عنوان فرمول دفاع همه‌جانبه از کشور هم در کشور و هم در خارج از کشور شناخته شده است.

وی افزود: جوانان ما برای عرصه های جهان اسلام الگو شده اند. این دستاورد بزرگی است. اگر امروز تفکر جهانی و بسیج را در مدیریت‌های مختلف به ظهور برسانیم، این پتانسیل در کشور وجود دارد که هر مانعی وجود داشته باشد از آن می توان عبور کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این که بعضی از مواقع دچار مشکل می‌شویم گفت:این مشکلات با گفتمان انقلاب اسلامی که در ظاهر از آن اسم می بریم ولی در باطن تابع گفتمان لیبرالی که نقطه مقابل آن است هستیم به وجود می آید.
وی خاطر نشان کرد: امروز استکبار تلاش می‌کند در حوزه تعلیم و تربیت، حوزه سبک زندگی و باورها و آرمان‌ها و اعتقادات که بر مبنای آن انقلاب ما شکل گرفت از بین ببرد و این مقدور نیست مگر اینکه قشر جوان ما را از ما بگیرند.

وی به انتظار از دو قشر مهم اشاره کرد و افزود: این دو قشر یکی معلمان در عرصه فرهنگ و اجتماع و دیگری علمای دین در عرصه دین و مذهب هستند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: البته مشکلات اقتصادی و سیاسی نیز داریم. ولی همه ریشه و سابقه فرهنگی دارند. ما باید به خودباوری برسیم و اعتماد کنیم به باورها و اعتقادات خودمان.

وی با بیان اینکه امروز ۴۰ سال از عمر بسیج را پشت سر گذاشتیم گفت: در عرصه‌های دفاعی و امنیتی و نظامی به حدی رسیده ایم که روی پای خودمان ایستادیم و نیازی به دیگران نداریم و در عرصه های دیگر هم باید این موارد سرمشق باشد و تمرین شود.

خرم ادامه داد: البته ما باید همواره قدر و قیمت و ارزش معلمی را پاس بداریم و معلمین هم با همان روحیه انقلابی و دینی در تربیت فرزندان این کشور مجاهدت کند و جایی که مجاهدت باشد،توفیق الهی شامل حال ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار