نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: اثرپذیری دانش آموزان از معلمین بسیار بالاست

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، گفت: اثرپذیری دانش آموزان از معلمین بسیار بالاست.به همان نحوی  که تربیت می شوند در مراحل بعدی درجامعه موثر خواهند بود.

کد مطلب: ۹۷۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: اثرپذیری دانش آموزان از معلمین بسیار بالاست

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در همایش معلمان آینده‌ساز و فرهنگیان مخترع و ایده‌پرداز بسیجیدر تالار معلم تبریز، گفت :از قشر زحمت کش و موثر معلم، هر چقدر سخن بگوییم نتوانستیم حق مطلب را به جا بیاوریم.
وی افزود: نقش معلم حتی در بعضی مواقع از نقش مادر و پدر هم مهمتر است. دانش آموز آنچه را در خانواده و محیط خانه یاد نگرفته و به درستی تربیت نشده است، ممکن است با یک سخن معلم حل شود و یاد بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: اثر پذیری دانش آموزان از معلمین بسیار بالاست ، مخصوصا معلمین ابتدایی و به ویژه کلاس اول. زیرا که مرحله اول هر چیز در یاد می ماند. اهمیت اولی ها خیلی مهم است و همانطور پرورش می یابند و یاد می گیرند. به همان نحوی که تربیت می شوند در مراحل بعدی درجامعه موثر خواهند بود.
وی ضمن بیان اینکه اثر گذاری کار شما در جامعه همان دانش آموزان هستند، گفت: این دانش آموزان در آینده استاندار و فرماندار، وزیر و ...هستند و طوری باید برنامه ریزی کنیم که افراد موثر در جامعه باشند.
امام جمعه تبریز گفت: وقایع تاریخ انقلاب اسلامی باید به درستی ترسیم شود. در این ارتباط تسخیر لانه جاسوسی در کتابهای درسی دانش آموزان به درستی باید تبیین و ترسیم شود.
وی افزود: باید تلاش کنیم فرهنگ دفاع مقدس به جوانان ما منتقل شود و وقتیجامعه بیمه می شود که جوانان و نسل جدید با این فرهنگ آشنا شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت: ما خودمان را باید بسیجی بدانیم که پرچمدار آن امام (ره) بود.بسیجی یعنی مردم.بسیجیان تنها نیروها مسلح نیستند.مجاهدان فی سبیل الله هستند و در موارد مختلف مانند بسیج سازندگی برای کشور کار می کنند.
وی افزود:بسیجی طبیعت کارش سیاسی است و لی سیاست زده نیست .بسیجی مجاهد است ولی افراطی و بی انظباط نیست.بسیجیان عمیقا متدین و متعبد هستند و متحجر و خرافی نیستند .بسیجیان اهل جذب هستند ولی اهل تصاحل در اصول انقلاب نیستند.بسیجی طرفدار علم است. ریا کار نیست.آبادگر دنیاست ولی اهل دنیا نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار