معاون آموزش متوسطه استان زنجان خبر داد:

برگزاری آزمون تئوری مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی شاخه کاردانش

زنجان (پانا) - آزمون تئوری مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی شاخه کاردانش امروز در هنرستان شهید مطهری ناحیه 2 زنجان و با حضور ناظر وزارتی و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون تئوری مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی شاخه کاردانش

داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان ضمن بازدید از حوزه امتحانی آزمون تئوری مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش گفت: در راستای عملیاتی نمودن برنامه های کیفیت بخشی آموزشی و ارتقای سطح علمی - کارگاهی هنر جویان هنرستان های کاردانش، هفدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش در 37 عنوان آزمون و در چهار زمینه هنر، صنعت، خدمات و کشاورزی به صورت کشوری برگزار می گردد.

بهرامی در ادامه افزود: در مرحله منطقه ای این دوره از مسابقات ، با حضور یک هزار و 592 نفر از هنر جویان پایه یازدهم استان در 18 عنوان آزمون برگزار شد که 199 نفر از آنها به بخش تئوری مرحله استانی راه یافتند .

وی با اشاره به اینکه بخش عملی مرحله استانی مسابقات بین 117 نفر از هنر جویان منتخب اجرا شده است تصریح کرد: پس از اعلام نتایج بخش عملی، 63 نفر از هنر جویان از 11 منطقه آموزشی به بخش تئوری مرحله کشوری راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه استان ضمن تشریح برنامه های اجرایی در راستای حضور توانمند هنر جویان استان در مرحله تئوری کشوری مسابقات اظهار داشت: آزمون تئوری مرحله کشوری امروز در هنرستان شهید مطهری ناحیه 2 زنجان و با حضور ناظر وزارتی و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بهرامی همچنین افزود: از هر عنوان آزمون حداقل 6 و حداکثر 10 نفر به بخش عملی مرحله کشوری این مسابقات راه خواهد یافت که این بخش از مسابقات به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار