رونمایی از یادمان 17 شهید امور تربیتی استان گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تبیین مقام شهید و شهادت و تربیت نسلی که عامل به ارزش های اسلامی باشد از مأموریت های مهم آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۹۷۰۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از یادمان 17 شهید امور تربیتی استان گیلان

در سومین روز از هفته بسیج، نادر جهان آرای در مراسم رونمایی از یادمان شهدای نهاد امور تربیتی استان با اشاره به نقش فرهنگیان در دفاع از ارزش ها و کیان میهن اسلامی اظهار داشت: معلمان چه قبل از انقلاب و چه در دوران 8 سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب و همچنین تحکیم نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند. وی افزود: شهادت 157 فرهنگی و 850 دانش آموز استان، نشان دهنده بصیرت و آگاهی آنان و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و نوع دوستی در جامعه است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد شهدا اظهار داشت: پرداختن به ویژگی های اخلاقی، علمی و مدیریتی شهدا در قالب های هنرمندانه می تواند در انتقال فرهنگ اصیل انقلاب به نسل جدید موثر باشد.

گفتنی است: ابراهیم بهروزی، احمد رجبی، حامد بقایی، حبیب الله بخشی، حمید باقری، حمیدرضا صنعتی، سعید عفیفی ثابت، عباس کشاورز، علی جعفریان، سیدعلی نبوی، غلامرضا ادبی مهذب، کمال اصغری، محرمعلی کامیاب، محمد حسن علیدوست، محمود آتش پوش، محمود فالیزکار و مصطفی علوی از شهدای امور تربیتی آموزش و پرورش استان گیلان در دوران 8 سال دفاع مقدس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار