ثبت بیش از 80 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از ثبت 80 میلیون و 199 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در 8 ماه گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 80 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

علی رحمتی درجریان بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شمار در ۸ ماه گذشته به ثبت رسیده است.

او با اشاره به افزایش 6 درصدی میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: بیشترین تردد با ۸ میلیون و ۹۹ هزار مورد در محور اردبیل - نمین وبالعکس به ثبت رسیده و ۱۰ میلیون و ۹۷۷ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده که این مهم نیز افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

رحمتی میانگین سرعت استان را در مدت یاد شده 70 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز با 479 هزار تخلف مربوط به محورهای اردبیل - مشکین شهر و بالعکس و بران سربند در محور پارس آباد با 433 هزار تخلف ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ادامه داد: سرعت متوسط در محورهای یاد شده 84 کیلومتر بر ساعت است.

او هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و گفت: علاوه بر 64 سامانه تردد شمار، 40 دوربین نظارت تصویری، 27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار