رئیس خزانه معین یزد:

دستگاه‌های دولتی اموال راکد خود را مولد سازی کنند

یزد(پانا) - معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد با اشاره به سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص تبدیل اموال راکد غیرمنقول به مولد گفت: دستگاههای اجرایی این اموال را مولد سازی و از این طریق درآمدزایی کنند.

کد مطلب: ۹۷۰۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های دولتی اموال راکد خود را  مولد سازی کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " سعید نورایمانی " در نشست ذیحسابان این استان افزود: دستگاهها می توانند اموال راکد خود را به فروش برسانند و یا به صورت بلند مدت اجاره دهند.
وی با بیان اینکه دولت ظرفیت های خوبی برای درآمد زایی پیش روی دستگاههای دولتی نهاده است اظهار داشت: برای مولد سازی اموال دستگاههای دولتی ابتدا باید ظرفیت های لازم به کمیسیونی که به همین منظور با حضور استاندار، مدیر کل امور اقتصادی و دارای، مدیر کل راه شهرسازی و مدیر کل دستگاه مربوطه تشکیل می شود اعلام و پس از پذیرش توجیهات فنی و اقتصادی و اخذ مجوز کمیسیون ماده 5 ( تغییر کاربری) برای تصمیم گیری نهایی به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال شود.
وی خاطر نشان کرد: منابع حاصل از این طرح در قالب اعتبارات عمرانی برای اجرای طرح های عمرانی نیمه تمام در اختیار دستگاه مربوطه قرار خواهد گرفت.
رئیس خزانه معین استان یزد گفت: در حال حاضر درخواست های از سوی دستگاههای اجرایی ارسال شده و در حال بررسی آن می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش توجه به اسناد تهاتر و خزانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در بخش اسناد خزانه نوع اول که پیمانکاران می توانند بدهی مالیاتی را با طلب خود از دولت تهاتر کنند استقبال خوبی شده است اما نوع دوم تهاتر اسناد بابت بدهی بانکی باید بیشتر فرهنگ سازی شود و مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین از ذیحسابان دستگاههای اجرایی استان یزد خواست صورت های مالی دستگاههای خود را پیگیری و در سامانه مربوطه ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار