رئیس خزانه معین استان یزد:

100 درصد اعتبارات اسناد خزانه سال 97 استان یزد جذب شد

یزد(پانا) -معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان یزد گفت: 100 درصد اعتبارات سال 97 این استان از طریق انتشار ارواق اسناد خزانه اسلامی جذب شد.

کد مطلب: ۹۷۰۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

سعید نورایمانی در نشستی، میزان اعتبارات اسناد خزانه در سال گذشته استان را حدود 2300 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبارات در بخش های زیربنایی، عمرانی، شهری، و ..... هزینه شده است.
وی گفت: در زمان موعد سررسید اوراق اسناد خزانه اسلامی، اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند اصل مبلغ مطالبات خود را به اضافه حفظ قدرت خرید دریافت نمایند.
رئیس خزانه معین استان یزد، از تلاش مدیران، ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی تقدیر کرد.
دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی این فرصت را فراهم کرده تا دستگاه های اجرایی بتوانند از ابزارهای پیش بینی شده در قانون، اعتبارات سال 97 خود را از طریق اسناد خزانه اسلامی تامین و برنامه ها و طرح های خود را عملیاتی کنند.
منابع مالی لازم برای اجرای طرح های عمرانی بر خلاف گذشته که از طریق پرداخت پول نقد انجام می شد؛ طی سه سال اخیر بر اساس سیاست های دولت از طریق انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی و سایر ابزارهای قانونی از جمله اوراق مشارکت و صکوک اجاره تامین می شود.

منبع : روابط عمومی اداره کل امور اقتصاد ودارائی استان یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار