حق‌شناس: طرح «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹» تاثیری بر لایحه بودجه ندارد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت طرح «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹» تاثیری بر لایحه بودجه نخواهد داشت.

کد مطلب: ۹۷۰۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حق‌شناس: طرح «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹» تاثیری بر لایحه بودجه  ندارد

محمدجواد حق شناس در جریان بررسی طرح «سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹شهرداری تهران» در مخالفت با کلیات یک فوریت طرح گفت: سال‌ها است که سیاست‌های اجرایی و الزامات برای بودجه سال ۹۹، وقت جدی از شورای شهر و کمیسیون‌ها گرفته و این در حالی است که این امر کار بیهوده و عبثی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته همچنین طرح فوق نیز بارها تکرار شده بود، تصریح کرد: با اینکه این طرح وقت و انرژی زیادی از کمیسیون‌های گرفت اما تاثیری روی لایحه بودجه نگذاشت و بی‌اثر بوده است.

عضو شورای شهر با بیان اینکه یکبار برنامه‌ای به نام برنامه پنج ساله تدوین شده است که آن برنامه می‌تواند چراغ راه باشد، افزود: بودجه یک برش از یک پنجم از برنامه پنج ساله است و ما اکنون در دومین سال آن هستیم و انتظار داریم شهرداری بر اساس احکامی که شورا ارائه کرده است،عمل کند.

حق‌شناس اظهار کرد: اینکه سالانه علاوه بر مصوبه‌ای که داشته‌ایم کار اضافه‌ای نیز تحمیل شود رویه درستی نیست. ما در کمیسیون با کلیات این روند مخالفت داشته چرا که این طرح موضوعیت ندارد و بطور کلی وظایف اضافی برای کمیسیون‌های تخصصی صحیح نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار