برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس میانی درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دوره ضمن خدمت تربیت مدرس میانی درس تفکر و سبک زندگی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس میانی درس تفکر و سبک زندگی

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: دوره آموزشی تربیت مدرس میانی درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقاء و کیفیت بخشی به تدریس و همچنین تربیت مدرسان متخصص جهت آموزش دبیران درس مذکور، طراحی و برنامه‌ریزی و در مرکز ضمن خدمت ناحیه یک شهرری برگزار شد.

هاشمی ادامه داد: محتوای آموزشی این دوره در قالب 4 کلاس تخصصی - کارگاهی، توسط اساتید برتر، به سرگروه‌های آموزشی و دبیران منتخب درس تفکر و سبک زندگی مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران ارائه شد.

او در خصوص اهمیت درس تفکر و سبک زندگی گفت: درس تفکر و سبک زندگی مبتنی بر آگاهی دادن و عینیت بخشیدن به همان تفکری است که اساس دین و اساس تربیت است، این درس نقطه شروع بسیاری از فرآیندهای تربیتی است به شرطی که با آگاهی، امید و انگیزه دادن همراه باشد.

هاشمی در ادامه به نقش دبیران تفکر اشاره کرده و گفت مدرس باید با انگیزه و ایجاد رهیافت‌های نو و خلاقانه آموزش را پیش برده و با ایجاد شرایط مناسب حرکت آموزشی و تربیتی را مدیریت کند.

در حاشیه برگزاری این دوره، با حضور جعفریان رئیس اداره امور تربیتی وزارت متبوع، از رتبه‌های برتر ارزیابی گروه های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی، از رتبه‌های برتر طراحان سوالات امتحانی، دبیران راهنمای پژوهش و گروه‌های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی 98-97 تقدیر به عمل آمد.

شهرستانهای پردیس، شهر قدس و فشافویه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در ارزیابی گروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی بدست آوردند.

همچنین نمایشگاه پروژه های برتر پایه های هفتم و هشتم و نمایشگاه درس رفتارهای پرخطر، در محل برگزاری دوره دایر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار