با واحدهای صنفی و غیر صنفی گران فروش برخورد جدی می شود

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با واحدهای صنفی و غیر صنفی که اقدام به گران فروشی می کنند به جد برخورد می شود.

کد مطلب: ۹۷۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
با واحدهای صنفی و غیر صنفی گران فروش برخورد جدی می شود

غلامرضا بابایی با تاکید براینکه با توجه به افزایش قیمت بنزین در کشور، هیچ افزایش قیمتی در سایر کالاها را نخواهیم داشت، تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمت تخلف است و با واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: بازرسی های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی از سطح عرضه افزایش خواهد یافت و با هرگونه تخلف ازجمله گران فروشی، کم فروشی، احتکار و افزایش قیمت خود سرانه برخورد جدی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: با دستور مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان پرونده واحدهای صنفی و غیرصنفی که به صورت غیر قانونی و به بهانه گران شدن بنزین افزایش قیمت را در سایر کالاها اعمال کنند خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

بابایی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات بخصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم منوط به مصوبه ستاد تنظم بازار استانی است و افزایش قیمت بدون مصوبه این ستاد انجام نخواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مردم نباید اسیر شایعات مبنی بر افزایش قیمت های متأثر از افزایش قیمت بنزین شوند و هرگونه گران فروشی و افزایش قیمت را با سامانه شبانه روزی 124 سازمان در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار