بررسی آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار در کارگروه تنظیم بازار استان یزد

یزد(پانا) - استانداریزد درکارگروه تنظیم بازار استان یزد آرامش بخشی در جامعه را یکی از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: درشرایط فعلی نباید شاهد افزایش خودسرانه قیمت‌ها باشیم.

کد مطلب: ۹۷۰۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار در کارگروه تنظیم بازار استان یزد

در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار و همچنین مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور برای کنترل و رصد قیمت‌ها در بخش‌های مختلف ارائه شد.

استاندار در این نشست ضمن قدردانی از اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار استان گفت: یکی از جدیت‌هایی که دولت داشته و دارد در بحث تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها است.
طالبی آرامش بخشی در جامعه را یکی از وظایف مسئولان برشمرد و عنوان کرد: درشرایط فعلی نباید شاهد افزایش خودسرانه قیمت‌ها باشیم.
وی گفت: مردم باید کاملا احساس کنند نظارت ویژه‌ای در حال انجام است و خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با رسانه‌ها شد.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور گفت: بر اساس این مصوبات همه استانداریها، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های متولی ضمن بهره گیری از امکانات و ظرفیت ها، نسبت به رصد و پایش مستمر و ویژه کالا‌های اساسی و ضروری و سایر کالا و خدمات مورد نیاز مردم اقدام و با هرگونه تخلف در زمینه‌های احتکار، گرانفروشی و کم فروشی برخورد نمایند.
علمدار یزدی افزود: بر اساس این مصوبات، تا اصلاع ثانوی اعمال هرگونه افزایش قیمت در کالا و خدمات ممنوع بوده و هرگونه مجوز افزایش نرخ که تا این تاریخ اعمال نگردیده است لغو می‌گردد و همه واحد‌های تولید و خدماتی مکلف به رعایت نرخ‌های مصوب می‌باشند.

مدیرعامل شرکت ملی فرآورده‌های نفتی استان با بیان اینکه رانندگان خودرو سرویس مدارس باید برای دریافت سهیمه اختصاصی به سامانه سپند مراجعه کنند گفت: به این رانندگان بر اساس پیمایش سهمیه تعلق می‌گیرد.
انتظاری افزود: سهمیه تاکسی‌های دوگانه سوز از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر افزایش یافته است و همچنین سهمیه سوخت تاکسی‌های بین شهری دوگانه به ۴۵۰ لیتر و تک سوز به ۷۵۰ لیتر افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار