فراخوان سازمان دانش آموزی قزوین برای شرکت تیم ها در جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از کلیه مربیان و دانش آموزان استان دعوت به عمل آورد تا در جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی شرکت کنند.

کد مطلب: ۹۷۰۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان سازمان دانش آموزی قزوین برای شرکت تیم ها در جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی

جبار حسنعلی پور در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین، با اشاره به جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی، گفت: مربیان و دانش آموزان می توانند با تشکیل گروه های هفت نفره بر اساس بخشنامه ابلاغی، اقدام به شرکت در این جشنواره کنند و از جوایز ارزنده آن بهره ببرند.

وی افزود: جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی به همت سازمان دانش آموزی کشور برگزار می شود و حرکتی در راستای تحقق پرسش مهر 98 رئیس جمهوری محترم که «آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چه کار باید بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و برای دانشآموزان امن‌تر و دوست‌داشتنی تر شود؟»، است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین عنوان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در محیط مدرسه و ارتقای روحیه نشاط بین دانش آموزان برگزار می شود و تیم های شرکت کننده می توانند با هدایت مربیان و فرهنگیان و با محوریت دانش آموزان آثار شادی آفرین خود را در قالب های کلامی و غیرکلامی به سازمان دانش آموزی ارسال کنند.

حسنعلی پور با تأکید بر حضور حداکثری تیم ها در این جشنواره، اظهار کرد: فرهنگیان و مربیان پیشتاز دختر و پسر می توانند در این زمینه نوآوری های خوبی داشته باشند و از ظرفیت های موجود برای تشکیل و ساماندهی گروه های خود استفاده کنند و همچنین کارشناسان سازمان دانش آموزی استان آماده ارائه راهنمایی ها به این گروه ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار