شهرهای صنعتی کشور همچنان آلوده هستند

تهران (پانا) - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور تا روز چهارشنبه (۶ آذر ماه) از افزایش نسبی دما در برخی مناطق کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شهرهای صنعتی کشور همچنان آلوده هستند

صادق ضیائیان با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۳ آذر) در استان گیلان ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود، به پانا گفت: از اواخر وقت امروز و طی فردا (۴ آذر) در برخی نقاط استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌هایی از اصفهان و شمال خلیج فارس بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و در ارتفاعات این استان‌ها بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: تا روز چهارشنبه (۶ آذر) به سبب پایداری جو در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهیم بود.

به گفته ضیائیان از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در مناطقی از شمال غرب و غرب و روز پنجشنبه (۷ آذر) علاوه بر این مناطق در جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش باران و برف و در مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از فردا دوشنبه (۴ تا ۶ آذر) روند افزایش نسبی دما در سواحل خزر خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا دوشنبه (۴ آذر ماه) کمی ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ آذر) نیز صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار