رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران،مراکز امدادی و سایر مراکزی که عملکرد مشابهی دارند، واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران

مجید فراهانی در جریان صد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکل قطعی اینترنت طی تذکری که تقدیم هیأت رئیسه شد، گفت: متاسفانه در خلال تصمیم اندیشیده شده برای مهار اغتشاشات در هفته گذشته از سوی شورای امنیت کشور، سیستم‌های آنلاین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به علت نبود دسترسی به اینترنت در این مدت مشابه دسترسی شهروندان قطع شده بود، امری که نه تنها غیر منطقی و تعجب برانگیز بود، بلکه می‌توانست با بروز یک حادثه طبیعی (اعم از سیل،زلزله،آتش سوزی بزرگ و...) تاب آوری و پایداری شهر را در برابر این حوادث مختل و زیر سوال ببرد.

او افزود: لازم است برای جلوگیری از تکرار آن تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود و سازمان مدیریت بحران،مراکز امدادی و ... در این گونه تصمیم‌ها مستثنی شوند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: با عنایت به اهمیت موضوع و لزوم چاره‌اندیشی در این باره به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند2ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره «توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران،مراکز امدادی و سایر مراکزی که عملکرد مشابهی دارند» به وزیر کشور که اخیراً ریاست بحران شهر تهران از سوی شهردار تهران به ایشان سپرده شده است، تذکر می‌دهم.

فراهانی گفت: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام آقای رحمانی فضلی، وزیر کشور شاهد توجه بیش از پیش به تاب‌آوری تهران برای زندگی همه شهروندان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار