مسئول شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان یزد

کمبود محتوای هنری در زمینه قرآنی دانشگاه‌های استان احساس می‌شود

یزد(پانا) - حجت‌الاسلام غضنفری گفت : به شدت کمبود محتوای هنری در زمینه قرآنی دانشگاه‌های استان احساس می‌شود و باید استعداد‌ها و افراد توانمند دانشگاهی شناسایی شده و برنامه‌هایی خلاق و جذاب برگزار شود.

کد مطلب: ۹۷۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کمبود محتوای هنری در زمینه قرآنی دانشگاه‌های استان احساس می‌شود

مسئول شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان یزد گفت: کانون‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها باید در زمینه فضاسازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های قرآنی تلاش کنند.

"حجت‌الاسلام مجید غضنفری" با اشاره به اینکه کانون‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها باید در زمینه فضاسازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های قرآنی تلاش کنند، گفت: فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها نیازمند خلاقیت و نوآوری است.

وی افزود: به شدت کمبود محتوای هنری در زمینه قرآنی دانشگاه‌های استان احساس می‌شود و باید استعداد‌ها و افراد توانمند دانشگاهی شناسایی شده و برنامه‌هایی خلاق و جذاب برگزار شود.

" حجت‌الاسلام غضنفری" با اشاره به ایجاد محتوای هنری در فضای مجازی، افزود: لازم است برای افزایش تبادل محصولات و برنامه‌های کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

ایشان شناسایی استعداد‌ها و توانمندی آن‌ها در حوزه هنری و ایجاد برنامه‌هایی جذاب و خلاق در دانشگاه را در دستور کار دانست و گفت: در حال حاضر مشکلی که وجود دارد نبود شناسایی نابغه‌های قرآنی و افراد توانمند در این حوزه است که امیدواریم با اطلاع‌رسانی گسترده از سوی کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها در این راستا گام‌های بزرگی برداشته شود.

حجت‌الاسلام غضنفری همچنین بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های برجسته و نخبه استانی در برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاهی در استان هستند که در کشور حائز رتبه‌های برتر شده‌اند و ما باید در مراسم‌ها و برنامه‌ها از ظرفیت این افراد استفاده کنیم.

وی برتری امیرحسین انواری، دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در بخش قرائت و کسب رتبه برتر کشوری را یادآور شد و بیان کرد: این افتخاری برای استان است و درخواست دارم از این ظرفیت‌های استانی برای کرسی‌های تلاوت استفاده شود و حتی در صدا و سیما نیز می‌توان از ظرفیت‌های استانی بهره‌مند شد.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار