برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت مدارس و مراکز غیر دولتی

تهران (پانا) - رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت مدارس غیر دولتی با همکاری معاونت های پژوهش ، آموزش ابتدایی و متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت مدارس و مراکز غیر دولتی

قنبری رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اجرای ماده 27 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی گفت: این دوره‌های آموزشی پیرو دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت متبوع در خصوص آموزش نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی و در راستای ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه‌ای معلمان و توسعه و ارتقای مشارکت نظام‌مند شورای هماهنگی مؤسسان در فرآیند تعلیم و تربیت و توسعه مستمر شایستگی‌ها و توانمندی‌های منابع انسانی حوزه غیردولتی برگزار می‌شود.

او افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه ltms ویژه کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی کشور برابر کد دوره‌های مصوب سازمان اداری استخدامی کشور اقدام نمایند .

قنبری با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شورای هماهنگی مؤسسان شهرستان و استان جهت عملیاتی نمودن این طرح تصریح کرد: در جهت استفاده قانونی از ظرفیت‌های مؤسسات آموزشی غیردولتی امکان حضور و بسته لازم جهت همکاری از طریق ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برای مؤسسات مورد تأیید در گروه مشاغل معلمان فراهم شده‌است .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در جلسات آتی در حوزه کارشناسی درخواستهای مؤسسات مورد تأیید، شرایط و شیوه‌ها اجرای طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت پس از تفاهم با شورای مؤسسان عملیاتی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار