همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب؛

بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: همزمان با ایام بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی با همکاری کتابداران در کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان قزوین برگزار شد

فاطمه محمد بیگی در مراسم گرامی‍‌داشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اظهار داشت: توسعه یافتگی در جوامع حاصل نمی شود مگر با خواندن کتاب، و خرسندیم که در سایه همکاری و تلاش کتابداران خدوم، کتابخانه ها از محیط هایی ایستا به مراکزی فعال و پویا تبدیل شده اند.

وی افزود: کتاب بهترین وسیله برای انتقال دانایی در جوامع به شمار می رود، چرا که اندیشه در کتاب ها جمع شده و جهالت را برطرف می کند.

محمد بیگی با اشاره به اقدامات گسترده این اداره کل در ایام بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، بیان کرد: در این ایام و به جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید، بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی با همکاری کتابداران در کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

محمدبیگی در پایان ضمن ارائه گزارشی از سرانه فضای کتابخانه ای، منابع و سرانه مطالعه، عنوان کرد: در حال حاضر شکافی بین وضعیت موجود و ایده آل وجود دارد که امید است این خلأ با زحمات کتابداران و تلاش مسئولان پر شود و با همکاری تمام دستگاه‌ها شاهد رشد و پویایی کتابخانه ها بیش ازگذشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار