مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه های کشور:

آتش زدن کتابخانه ها با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست

قزوین (پانا) - مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه های کشور با ابراز تاسف از آتش زدن یکی از کتابخانه های عمومی استان تهران در وقایع اخیر، گفت: این اقدام با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست و نشان از جهل و نادانی عده ای خاص در جامعه است.

کد مطلب: ۹۷۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آتش زدن کتابخانه ها با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست

هادی آشتیانی در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار استان قزوین ضمن تقدیر از تلاش و زحمات کتابداران خدوم، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی باید با همراهی و تلاش کتابداران به پایگاه های فرهنگی محلات تبدیل شوند؛ چراکه این امر مطالبه مردم است.

وی افزود: با تلاش نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همراهی کتابداران در برگزاری جشنواره های کتابخوانی امکان مطالعه و کتابخوانی در فضاهای مختلف بیش از گذشته فراهم شده است.

مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد، با ابراز تاسف از آتش زدن یکی از کتابخانه های عمومی استان تهران در وقایع اخیر، گفت: این اقدام با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست و نشان از جهل و نادانی عده ای خاص در جامعه است و این وظیفه ما است که با آگاهی بخشی، سطح دانایی اقشار مختلف را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: کتابداران باید خودشان را به زینت علم و دانش آراسته و با ارائه مشاوره صحیح به اعضا و مراجعان نقش موثری در افزایش دانایی و آگاهی جامعه ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار