مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: برگزاری چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در 21 منطقه شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد دراستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: برگزاری چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در 21 منطقه  شهرستان های استان تهران

محمد صیدلو ضمن اعلام این خبر گفت: چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با نمایش فیلم‌های برگزیده در 60سالن در 21 منطقه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

او با تاکید بر اهمیت آموزش غیرمسقیم مطالب علمی ، تربیتی و آموزشی از طریق رسانه‌های دیجیتال به ویژه تلویزیون و سینما گفت: یکی از بهترین راه‌های جذابیت و ماندگاری فرآیند یاددهی و یادگیری آموزش غیرمسقیم است که فیلم‌های آموزشی یکی از تاثیرگذارترین این رسانه‌ها است؛ همچنین این جشنواره فرصتی برای علاقه‌مندان به ساخت فیلم‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی است که چالش‌های موجود را به تصویر بکشند.

صیدلو با اشاره به اینکه آموزش و پرورش منطقه کهریزک به عنوان دبیرخانه استانی برای چهل و نهمین مرحله جشنواره فیلم رشد در نظر گرفته شده بود تصریح کرد: این جشنواره همزمان با شهرتهران در سانس‌های ویژه پایه‌های تحصیلی چهارگانه، درسالن های سینما و مراکز آموزشی و مدارس برای دانش‌آموزان به نمایش درآمد.

پخش فیلم های این جشنواره به طور رایگان در مدارس و سالن های نمایش مناطق 21 گانه شهرستان های استان برای دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی به مدت 3 هفته ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار