آموزش و پرورش استان زنجان:

جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره استانی دستاوردهای کانون ها و مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای دانش آموزی تشکیل شد

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی جشنواره استانی دستاوردهای کانونهای فرهنگی و تربیتی استان و مراسم تحلیف اعضای منتخب شوراهای دانش آموزی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و سایر اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره استانی دستاوردهای کانون ها و مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای دانش آموزی تشکیل شد

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالای کانون های استان در ارائه دستاوردهای خود گفت: جشنواره استانی فرصت مناسبی برای کانون های فرهنگی تربیتی است تا توانمندی و استعدادهای مختلف خود را در مرحله نمایش قرار دهند.

وی به پیوند بحث تولید ملی و تلاش دانش آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: دانش آموزان هنرمند باید از اینگونه فرصت ها برای کمک به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان بهره برداری از ظرفیت همکاران علاقمند به این حوزه را در برگزاری جشنواره ضروری خواند و گفت همکاری و هماهنگی ستادهای مختلف، اهداف این جشنواره را محقق خواهد کرد.

گنج خانلو در ادامه به برگزاری مراسم تحلیف اعضای منتخب شوراهای دانش آموزی و اهمیت مسئولیت پذیری دانش آموزان اشاره کرد و افزود: مراسم تحلیف شوراهای دانش آموزی فرصتی مناسب برای اعضای شورا ها می باشد تا با در نظر گرفتن اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، با وظایف خود در این زمینه بیش از پیش آشنا شوند.

در ادامه جلسه قنبری رییس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی نیز برگزاری جشنواره استانی دستاوردهای کانونها را برای توسعه و پویایی کانون ها مهم دانست و افزود: کانون های استان باید با تلاش و همت کامل در برگزاری باشکوه جشنواره وارد میدان شوند.

شایان ذکر است: در این جلسه سایر اعضا به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات خود پرداختند و همچنین زمان برگزاری جشنواره از تاریخ 10 آذر ماه لغایت 13 با حضور فعال تمامی کانونها، با محوریت کارآفرینی و اشتغال‌زایی در نظر گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار