مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان :

فینال مسابقات بسکتبال دانش آموزی پسران دشتستان برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: در ادامه مسابقات سی و هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزان، فینال رشته بسکتبال پسران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فینال مسابقات بسکتبال دانش آموزی پسران دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سیدحسن لواسانی فرد امروز در حاشیه فینال مسابقات بسکتبال پسران شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهمتر از قهرمانی یادگیری منش پهلوانی توسط شما دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان ادامه داد: قهرمانان مسئولیت بیشتری نسبت به جامعه دارند و کسانی که در دوران نوجوانی به این مهم دست میابند نسبت به آینده خود و مردم باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

لواسانی فرد تصریح کرد: مسابقات دانش آموزی فضای مناسب برای ایجاد دوستی میان آنان و عرصه ای برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای درونی دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه ورزش دانش آموزی دشتستان همیشه سرآمد استان در کسب رتبه ها و مدال های مختلف بوده است گفت: سی وهفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزی شهرستان دشتستان با برگزاری مسابقات مختلف آغاز شده است و امروز شاهد برگزاری فینال مسابقات بسکتبال بین دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول بوده ایم.

محسن مزارعی مسئول انجمن بسکتبال دانش آموزی برازجان نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از روند این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: شش تیم دانش آموزی از مدارس مختلف به شکل دو گروه سه تیمی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مزارعی افزود: پس از برگزاری 10 بازی تیم دبیرستان متوسطه اول خوارزمی به مقام قهرمانی رسید و به عنوان نماینده شهرستان به مسابقات استانی راه یافت.

وی گفت: تیم های مدارس شاهد محمدرسول اله و باقرالعلوم نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

گفتنی است در پایان بازیکنان تیم های اول تا سوم مدال های خود را دریافت نمودند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار