الهیارترکمن خبر داد: آغاز توزیع شیر مدارس در 8 استان کشور از امروز

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ساعت 15 شبکه خبر از آغاز توزیع شیر مدارس در 8 استان کشور از امروز دوم آذرماه خبرداد.

کد مطلب: ۹۷۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
الهیارترکمن خبر داد: آغاز توزیع شیر مدارس در 8 استان کشور از امروز

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، علی الهیار ترکمن در برنامه تلفنی زنده با بخش خبر ساعت 15 شبکه خبر ازآغاز توزیع شیر مدارس از امروز دوم آذرماه در 8 استان کشور خبر داد و افزود: پس از وقفه‌ای دوساله که به علت محدودیت منابع مالی اتفاق افتاد کار توزیع شیر در مدارس 8 استان از امروز دوم آذرماه آغاز شد.

او افزود: در بودجه سال 98، دویست میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر مدارس پیش‌بینی ‌شده بود اما تنها 100 میلیارد تومان از این اعتبار به آموزش‌وپرورش ابلاغ ‌شده است، بنابراین با اولویت‌بندی که انجام شد تصمیم گرفتیم تا با این اعتبار به توزیع شیر در استان‌های محروم بپردازیم.

الهیار ترکمن اشاره کرد: با این اعتبار 3 میلیون دانش‌آموز را در استان‌های هدف توانستیم پوشش دهیم بنابراین تا پایان سال تحصیلی جاری بین21 تا 31 نوبت شیر مدرسه توزیع خواهد شد.

او از همکاری وزارت صمت و سازمان بازار در این زمینه خبرداد و خاطرنشان کرد: از دو ماه قبل مقدمات توزیع شیر را آغاز کردیم و خوشبختانه مشکل خاصی دراین زمینه نداریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اولویت توزیع شیر را دراستان‌های هشتگانه جامعه هدف، دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه برشمرد و گفت: در حال حاضر استان‌های مذکور شامل؛ ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان می‌شود و سعی داریم دانش آموزان دوره دوم متوسطه در این استان‌ها را به این آمار اضافه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار