برپایی اولین نمایشگاه مشاغل خانگی در ابرکوه به مناسبت هفته بسیج وکارآفرینی

ابرکوه (پانا) - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برپایی اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای خرد شهرستان ابرکوه همزمان با هفته کارآفرینی و بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی اولین نمایشگاه مشاغل خانگی در ابرکوه به مناسبت هفته بسیج وکارآفرینی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: این نمایشگاه که دارای غرفه صنایع‌دستی و محصولات غذایی خانگی است با هدف ترویج فرهنگ کار، حمایت از تولیدات داخلی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک به اقتصاد خانوارها از محل فروش محصولات و بازاریابی، ترغیب افراد بیکار جهت روی آوردن به کارآفرینی و رونق مشاغل خانگی، دایر می‌شود.

"ناصرزارع "خاطرنشان کرد: در حال حاضر بحث ارتقاء و توانمندسازی بانوان خانه‌دار دارای اهمیت خاصی است تا بتوانند برای فروش محصولات تولیدی خود، به بازار وصل شوند. لذا یکی از راهکارهای مؤثر در این زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فصلی و محلی در طول سال است.

این مقام مسئول با بیان اینکه می توان با توسعه مشاغل خانگی هر خانه را به یک کارگاه تبدیل کرد، ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌هایی از این قبیل سبب شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گروه‌های هدف و فراهم کردن بستر مناسب برای معرفی و عرضه محصولات غرفه داران خواهد بود.

وی افزود: ترویج و نهادینه کردن تولیدات و مشاغل خانگی موجب رونق کارآفرینی و تولید در جامعه می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان به بازدید و خرید از اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای خرد، می‌توانند از روز یکشنبه سوم آذر الی چهارشنبه ششم همین ماه (یکشنبه و دوشنبه از ساعت 15 الی 22/ سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 22) به حسینیه بیت العباس (ع)، مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار