نرم افزار جدید نظام پیشنهادات شهرداری یزد راه اندازی شد

یزد(پانا) -معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از راه اندازی نرم افزار جدید نظام پیشنهادات با هدف افزایش مشارکت شهروندان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

مهدی فعالی از راه اندازی نرم افزار جدید نظام پیشنهادات با هدف افزایش مشارکت شهروندان خبر داد و گفت: با عنایت به بارگذاری این نرم افزار در سایت شهرداری، در صورتیکه افرادی پیشنهاداتی در زمینه افزایش بهره ­وری، استفاده مناسب از منابع، افزایش درآمد، کاهش هزینه و افزایش رضایت شهروندان داشته باشند می ­توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.pishnahad.yazd.ir و یا www.yazd.ir تب خدمات الکترونیک اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد افزود: مشارکت کارکنان در طراحی و پیاده سازی برنامه ها و خدمات رسانی شایسته تر به شهروندان، یکی از اهداف مدیران و تصمیم گیران شهرداری یزد است و به همین دلیل، دبیرخانه نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات چند سالی است این فرصت را برای شهروندان فراهم نموده تا با طرح دیدگاه ها، نظرات و پیشنهاداتشان، یاری رسان مدیران شهری در تحقق هدف مدیریت مشارکتی باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: طرح های پیشنهادی می تواند مزایای اقتصادی اعم از اتلاف منابع و کاهش هزینه‌ها، جلب رضایت بیشتر ذینفعان با مرتفع ساختن مشکلات موجود و سرعت‌بخشی به خدمات رسانی و همچنین بهبود شگرف در فرهنگ سازمانی و رضایتمندی شهروندان و همچنین رضایت شغلی کارکنان را برای مدیران به همراه داشته باشد.

فعالی ایجاد فرصت طرح نظرات و دیدگاه ها، دریافت پاسخ مستدل، قدرشناسانه و سریع به پیشنهادها از مسئولین مربوطه، امکان درخواست تجدید نظر در بررسی پیشنهاد، امکان کسب رضایتمندی شهروندان و رضایت شغلی کارکنان شهرداری از مشاهده مزایای به اجرا رسیدن پیشنهادها، امکان کسب درآمد بیشتر از منشاء فکر و خلاقیت برای کارکنان به‌عنوان پاداش پیشنهادهای پذیرفته و اجرا شده، افزایش شادابی، جذابیت و مفرح بودن محیط کاری، نهادینه شدن روحیه عارضه‌بینی، تحلیل‌گری، مشارکت‌جویی و مسئله‌ستیزی در کارکنان به‌جای روحیه خمودگی و مسئله گریزی و بازآفرینی روحیه دانش‌اندوزی و افزایش دانش و آگاهی‌های شغلی کارکنان به واسطه جستجوی همیشگی کارکنان برای یافتن زمینه‌های بهبود در کار خود و ارائه پیشنهاد را از جمله مزایای مشارکت در نظام پیشنهادات برای کارکنان عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد تصریح کرد: نرم افزار نظام پیشنهادات باید به نحوی باشد تا همه شهروندان بتوانند به سادگی به آن دسترسی داشته باشند و شخصاً پیشنهاد خود را ثبت و روند بررسی و امتیاز دهی را ملاحظه کنند.

وی افزود: همچنین لازم است افراد، دسترسی آزادانه به پیشنهادات ثبت شده داشته باشند تا با ایده گرفتن از پیشنهادات ثبت شده بتوانند پیشنهادات بهتر و پخته تری را ارائه نمایند.

فعالی اضافه کرد: شهروندان برای ورود به سامانه می­ بایست در قسمت ثبت نام اطلاعات خود را به صورت کامل وارد نمایند و در صورت بروز مشکل با شماره تماس ۰۳۵۳۷۲۵۲۰۰۲ داخلی ۳۱۵ تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار