فرمانداریزد

سمن‌ها پل ارتباطی بین مجموعه‌های دولتی و غیردولتی هستند

یزد(پانا) -فرمانداریزد با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی سمنها به عنوان پل ارتباطی مجموعه‌های دولتی و غیردولتی، ابراز امیدواری کرد که برخی از وظایف بخش‌های دولتی نیز به سمن‌ها برون‌سپاری شود.

کد مطلب: ۹۷۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سمن‌ها پل ارتباطی بین مجموعه‌های دولتی و غیردولتی هستند

«سید محمد رستگاری» در حاشیه اولین دوره انتخابات مجمع سمن‌های شهرستان یزد با تاکید بر ضرورت حضور سمن‌ها در جلسات مختلف، اظهار کرد: مدت مدیدی از فعالیت برخی سازمان‌های مردم نهاد در استان می گذرد لذا دارای تجربه وآمادگی برای ایفای نقش در جامعه هستند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده سمن‌ها از فرصت‌ها برای پیگیری و رسیدن به اهدافشان، گفت: 45 سمن دارای مجوز از فرمانداری یزد که نسبت به سایر سمن‌ها فعالیت بیشتری داشتند، در اولین دوره انتخابات سمن‌ها حضور دارند و امیدواریم با آسیب شناسی و تعیین برخی وظایف بتوانیم برخی از وظایف را با محول کردن به سمن‌ها، برون سپاری کنیم.

این مسئول به جدیت بیشتری برای برگزاری انتخابات سمن‌ها نیز اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم سمن‌ها با همکاری هم بتوانند منشا خیر و برکت در یزد باشند و پل ارتباطی مجموعه‌های دولتی و غیردولتی شوند.

در پایان این مراسم که با حضور 45 سمن فعال شهرستان یزد برگزار شد، از میان پنج کاندیدای حاضر، «مریم آقازاده شیرازی» رییس انجمن بانوان طلایه‌داران سازندگی و «محمدحسین دهقان» مدیر موسسه خیریه غدیر کوچه بیوک به عنوان منتخبین مجمع سمن‎های شهرستان یزد برگزیده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار