فرماندار تفت: بزودی اتاق فکر درفرمانداری تفت راه اندازی می شود

یزد(پانا) - "علیرضا نوکار" از تشکیل اتاق فکر در فرمانداری شهرستان در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت: در نظر داریم برای استفاده از تفکرهای مختلف در مدیریت بهتر شهرستان اتاق فکری از نخبه‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف تشکیل داده و با تشکیل کارگروه‌های مختلف با استفاده از نظرات این نخبگان، خواسته‌های به‌حق اهالی شهرستان را جامه‌ی عمل بپوشانیم.

کد مطلب: ۹۷۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

"نوکار" در دیدار با نمایندگان دفاتر احزاب شهرستان تفت اظهار داشت: هدف برگزاری این‌گونه جلسات استفاده از نقطه نظرات تفکرهای مختلف سیاسی در توسعه شهرستان است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در مدیریت شهرستان مسائل سیاسی دخالت داده نخواهد شد و سعی خواهد شد در تصمیم‌گیری‌ها مصلحت شهرستان در نظر گرفته شود.

وی به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان داشت: در برنامه‌ریزی‌های ستاد انتخابات شهرستان تفت برای انتخاب هیئت اجرایی انتخابات سعی شده از گرایش‌ها و نظرات مختلف استفاده شود.

فرماندار تفت یکی از فرصت های مهم شهرستان تفت را نزدیکی به مرکز استان دانست و تصریح نمود: نزدیک بودن شهرستان تفت به مرکز استان یک فرصت است و باید در برنامه‌ریزی‌ها از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و از این ویژگی مهم در پیگیری مطالبات مختلف شهرستان استفاده نماییم.

در ابتدای این دیدار هر یک از نمایندگان دفاتر احزاب شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند و پیگیری فرماندار برای رفع آن را خواستار شدند.

در حال حاضر سه دفتر حزب در سطح شهرستان تفت مشغول به فعالیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار