درّی: مدرسه یک فضای اجتماعی تعاملی است

تهران (پانا) - نشست مدیران مدارس نمونه دولتی شهر تهران  با حضور پانته آ، دری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، جهانشاهی، رئیس اداره آموزش متوسطه و محمدحسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 و مدیران مدارس نمونه دولتی شهر تهران در دبیرستان ابن سینا منطقه 4 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
درّی: مدرسه یک فضای اجتماعی تعاملی است

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، در ابتدای این نشست لونی مدیر منطقه ضمن تشکر از عملکرد مدیران مدارس نمونه دولتی بیان کرد: بازدهی و نتیجه کار مدارس نمونه در مسابقات و جشنواره ها و کنکور خوب بوده و امید است ضمن آموزش های هدفمند موقعیت هاو بستر های مناسب یادگیری را در مدارس به همت دبیران و مدیران بیشتر فراهم کنیم.

در ادامه درّی ضمن بیان مطالبی پیرامون رهبری آموزشی افزود:امیدواریم در این نشست ها و گفتگوها کمک شود طرح ها و برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده مدارس نمونه دولتی مورد برسی قرار گیرد و قطب های این مدارس فعال شوند.

وی افزود:مدرسه یک فضای اجتماعی تعاملی است سعی کنید زنجیره ای از موقعیت های یادگیری متفاوتی درآن فراهم کنید.

در ادامه جهانشاهی، رئیس اداره آموزش متوسطه ضمن بیان مواردی پیرامون تراکم دانش آموزی ثبت نام در سامانه کتابهای درسی و سهمیه شاهد به تبیین اهداف دوره متوسطه و ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت پرداخت.

در حاشیه این نشست مدیران مدارس نمونه دولتی به بحث و تبادل نظر پیرامون تجربیات مدیریتی خود و بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار