آغاز به کار جشنواره فرهنگی هنری « بیعت در غربت »

یزد (پانا) - جشنواره فرهنگی هنری بیعت در غربت با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان هنرمند با فرهنگ مهدویت و تشویق و ترغیب آنان جهت تولید آثار هنری مهدوی، ویژه دانش آموزان دختر متوسطه در شهرستان یزد برگزار می گردد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار جشنواره فرهنگی هنری « بیعت در غربت »

مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی- هنری بیعت در غربت در حسینیه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) محمود آباد با حضور بیش از هزار نفر از دانش آموزان برگزار گردید.

به گفته سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، این جشنواره هر ساله با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان هنرمند با فرهنگ مهدویت و تشویق و ترغیب آنان جهت تولید آثار هنری مهدوی، ویژه دانش آموزان دختر متوسطه در شهرستان یزد برگزار می گردد.

دانش آموزان با ثبت نام در این جشنواره می توانند در رشته های مختلف فرهنگی - هنری همچون: شعر سرایی، نمایشنامه نویسی ، سخنوری، دکلمه خوانی، تواشیح، کلیپ سازی، حفظ دعای عهد و زیارت آل یاسین همراه با ترجمه، حفظ آیات مهدوی و ... پس از حضور در کارگاه های آموزشی و کسب مهارت با یکدیگر به رقابت بپردازند.

گفتنی است برگزیدگان برتر این جشنواره که به همت دارالقرآن مرکزی استان یزد و با همکاری فرهنگسرای تخصصی مهدویت برگزار می گردد، در پایان به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار