معاون آموزش متوسطه اداره‌کل در هنرستان رضوان:

تربیت اقتصادی، فناوری و زیبایی‌شناسی از اهداف مهم هنرستان‌ها است

زنجان (پانا) - داود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره‌کل، گفت: اهتمام بیش از پیش به رشته‌های فنی از سیاست‌های مهم اداره‌کل است.

کد مطلب: ۹۷۰۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اقتصادی، فناوری و زیبایی‌شناسی از اهداف مهم هنرستان‌ها است

داود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره‌کل، در نشست صمیمانه با هنرآموزان هنرستان فنی‌وحرفه‌ای دخترانه رضوان، با اشاره به این مطلب که روزهای چهارشنبه را برای بازدید از مدارس اختصاص داده‌ایم، گفت: مجموعه تیم معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل، خود را مقید به گوش دادن به نظرات، جمع‌بندی و اولویت‌سازی، و پیگیری خواسته‌های همکاران عزیز مدارس در سراسر استان می‌داند.

وی ادامه داد: شاید صورت پست‌ها و مسئولیت‌های همکاران با هم فرق داشته باشند، اما سیرت همه آنان مقصد مشترک تعلیم و تربیت بوده، و اولین و اساسی‌ترین نیاز در این مسیر همدلی و همفکری است.

بهرامی در ادامه با بیان این مطلب که مشارکت آگاهانه و داوطلبانه همکاران در مدارس، موجب تقویت رهبری آموزشی خواهد شد، افزود: ایجاد فضایی آرام و اهمیت دادن به نیروی انسانی، از کارکردهای اصلی مدیریت است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تقویت و توسعه ساحت‌های تربیت اقتصادی، فناوری و زیبایی‌شناسی از اهداف مهم هنرستان‌ها است، خاطرنشان کرد: اهتمام بیش از پیش به رشته‌های فنی از سیاست‌های مهم اداره‌کل است.

بهرامی همچنین با بیان این مطلب که، کمبود برخی امکانات و فرسوده بودن برخی دیگر، توان هنرستان‌های استان در مسابقه برابر با هنرستان‌های کلان‌شهرها را کاهش می‌دهد، گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده با اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان،اهتمام ویژه‌ای برای خرید تجهیزات خواهیم داشت.

همچنین بهرامی از پیگیری برای جذب 2 درصد اعتبار حاصل از فروش گاز به هنرستان‌ها خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار