معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی: توانمند سازی تمامی معلمان ضروری است

تبریز(پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی استان گفت: با توجه به مسائل روز و همینطور توجه به سند تحول بنیادین توانمند سازی مربیان و معلمان ضروری است.

کد مطلب: ۹۷۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی: توانمند سازی تمامی معلمان ضروری است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در جلسه هماهنگی برگزاری دوره توانمند سازی مدرسان درس تفکر و سبک زندگی ضمن بیان اینکه آموزش اساس دانش است و دانش اساس سعادت، گفت: نیل به سعادت هدف غایی انسان است و پیامبران با هدف رساندن انسان به سعادت مبعوث شده اند.
وی افزود: دانش و برنامه های مختلف برای افزایش آن باعث شکر گزاری از خدا می شود و اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم نمی توانیم پاسخگوی الهی باشیم.
علمی خاطر نشان کرد: عاقبت به خیر بودن با انجام اعمال صالح و ایمان به خدا است و فقط با یک عمل صالح عاقبت به خیری پدید نمی آید.
وی گفت: ما به دنبال این هستیم تمامی مخاطبان با محتوی خوب این دوره را بگذرانند زیرا که با توجه به مسائل روز و همینطور توجه به سند تحول بنیادین توانمند سازی مربیان ضروری است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: معلم باید توانمند باشد تا جلوی آسیب های اجتماعی گرفته شود و مهمترین ابزار جلوگیری از آسیب های اجتماعی از نظر نرم افزاری معلمان هستند.
در ادامه جلسه اباذر جعفری رئیس اداره امور تربیتی استان گفت: دوره توانمند سازی برای مدرسین درس تفکر ۱۶ ساعت بوده و برای ۱۱۶ نفر در روزهای ۷ و ۸ آذرماه در مجتمع میثاق و با همکاری این مجموعه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار