برگزاری آیین تجلیل ازخیرین وخادمین مسجدامام سجاد(ع)شیروان

شیروان(پانا)- آیین تجلیل از خیرین، خادمین و ذاکرین با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد امام سجاد(ع) شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۰۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل ازخیرین وخادمین مسجدامام سجاد(ع)شیروان

رئیس حوزه علمیه حضرت آیت الله حکیم(ره) شهرستان شیروان در این آیین با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق(ع) گفت: شیعیان ما سه دسته هستند یک صنف به نام ما و دین و قرآن و اهل بیت(ع) و باورهای دینی مردم را می چاپند اما در واقع این ها دیندار واقعی نیستند و بعضی مثل شیشه اند، تلنگری بخورد می شکنند و تحمل بلا و مصیبت و گرفتاری را ندارند و با کوچک ترین گرفتاری قرآن و نماز را کنار می گذارند.

حجت الاسلام امید سعادتی در رابطه با صنف سوم شیعیان افزود: صنف سوم مثل طلای سرخ هستند، هر چه بلا ببینند این ها عطش شان به هیأت ها بیشتر می شود و این خاصیت طلای سرخ است و برای همین قیمتی ترند و هرچه مصیبت ببینند عیارشان بالاتر می رود.

وی تکریم خدَام محرم و امام حسین(ع) را ثمره خون و ایستادگی شهدا دانست و اظهار داشت:خدمت در درگاه این خاندان خیلی ارزشمند است و هر کس در خانه اهل بیت(ع) از روی صفای دل و صفای نیَت دعا کند دعایش رد نمی شود.

غلامرضا مکرمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و عضو هیأت امنای مسجد امام سجاد(ع) نیز با بیان تقدیر و تشکر از زحمات همه خیرین، خادمین و ذاکرین اهل بیت(ع) این مسجد گفت: تمام تلاش ما این است که ضمن مشورت گیری از پیشکسوتان این مسجد، جهت اجرای تمامی فعالیت ها از توانمندیها و ظرفیت های جوانان و نوجوانان استفاده شود.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان ابوالفضل دامود، مولودی خوانی علی اسماعیلی و محمد زحمتکش، اهدای تندیس به 180 نفر از خیرین، خادمین و ذاکرین اهل بیت(ع)، اجرای مسابقه فرهنگی توسط مجری برنامه ها زکریا شیرمحمدزاده همراه با اهدای 12 بلیت استخر و ضیافت شام از دیگر برنامه های این آیین تجلیل بود.

در این آیین هاشم شیرازیان مسئول ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، امین رضا مرآتی فرماندار، یونس روحانی معاون فرماندار، حجت الاسلام رمضان پور مسئول دفتر امام جمعه، حجت الاسلام علی پرهیزکار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام حسینعلی قنبرزاده معاون طرح هجرت روحانیون شیروان، ابراهیم عباس پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی شیرزادی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، محمد محمدزاده قانعی مسئول هیئات مذهبی، آسایش رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسن بیابانی مسئول روابط عمومی فرمانداری، امین عاملی پورکارشناس آموزش، امین درتومی کارشناس سازماندهی و شبکه سازی، مجتبی بهاری کارشناس اداری و مالی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و... حضور داشتند.

این آیین با همکاری و مشارکت جمعی از خیرین جوان، اعضای هیأت امناء، کانون فرهنگی و هنری مسجد، مرکز نیکوکاری محله جنت و بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد امام سجاد(ع) برگزار گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار