امام جمعه ی خاورشهر گفت :

ناامنی برای یک کشور بزرگترین مصیبت است

شهرری (پانا) - امام جمعه خاورشهر گفت : عامل تمامی جرائم و تخلفات در جوامع نداشتن تقوا است.

کد مطلب: ۹۷۰۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ناامنی برای یک کشور بزرگترین مصیبت است

حجت‌الاسلام والمسلمین یاسینی با اشاره به گفتگوی حضرت علی(ع) با اهل قبور در حضور یارانشان گفت : یا اهل القبور شما از ما پیشی گرفتید، ما هم به شما می‌رسیم، در خانه‌هایتان نشسته، اموالتان را قسمت و همسرانتان هم ازدواج کرده‌اند و این ها اخبار ما برای شما از دنیا بود از دنیای شما چه خبر؟

امام علی (ع) سپس خطاب به اصحاب بیان کرد : بخدا قسم اگر این اموات می‌توانستند با شما سخن بگویند، می‌گفتند بهترین زاد و توشه برای آخرت تقوا است.
امام جمعه ی خاورشهر به تاثیر تقوا در جوامع اشاره کرد و گفت : برخی از دولت‌ها سبب بوجود آمدن بی تقوایی در جامعه شده و باعث افزایش‌ اذیت، آزار، زورگویی نسبت به مردم می‌شوند.

یاسینی پیرامون مسائل اتفاق افتاده در جامعه به چند نکته اشاره کرد و عرضه داشت : سرشبکه آمدنیوز اعتراف کرده است که سه کشور عراق، ایران و لبنان نماد مقاومت هستند و رژیم صهیونیست عراق و لبنان را بهانه‌ای برای از بین بردن نظم و امنیت و اقتدار ایران قرار داده و حضور ایران را در منطقه نمی توانند ببینند از این‌رو نقشه کشیدند تا در هفته وحدت آرامش ایران را بهم بریزند.

او با عنایت به بیانات رهبری پیرامون شرایط اخیر کشور گفت: اول اینکه مسئولان نگذارند قیمت سایر اجناس بالا برود، دومین نکته کنترل مسائل امنیتی و برقراری امنیت جامعه توسط نیروهای امنیتی و آخرین مورد فاصله گرفتن اعتراضات مردم از اغتشاشات آشوبگران است.


/خبرنگار :زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار