امام جمعه یزد خطاب به بسیجیان

بسیجیان در مسیر حق ، پایدار و استوار بمانند و همیشه گوش به فرمان ولایت باشند.

یزد(پانا) - امام جمعه یزد امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجیان باید قدردان این توفیق الهی باشند و در مسیر حق ، پایدار و استوار بمانند و همیشه گوش به فرمان ولایت باشند.

کد مطلب: ۹۷۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بسیجیان در مسیر حق ، پایدار و استوار بمانند و همیشه گوش به فرمان ولایت باشند.

آیت الله ناصری افزود: بسیج الگوهای زیادی چون امام و شهدا دارد و بسیجیان ویژگی های ارزشمندی چون اخلاص، رشادت ، ایثار و فداکاری، مقاومت و ولایت مداری دارند که ویژگی بزرگان ماست.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود : بسیجیان باید همواره آماده باشند و با درس و تحقیق و مطالعه و حرکت های جهادی و اخلاقی همچون چراغی در جامعه روشنی بخشند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه افزود : مقام معظم رهبری در این 30 سال استوار، شجاع، فکور،عادلانه و عاقلانه در حفظ انقلاب، دین، وحدت و عزت اسلام در مقابل دشمنان ایستادند و با دقت هایی که داشتند همه توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.
آیت الله ناصری افزود: در قضیه اغتشاشات اخیر نیز ایشان با رهبری به موقع و بجای خود ، فتنه بزرگی را خنثی کردند و نجات بخش کشور بودند.
امام جمعه یزد گفت : دشمن در این چهل سال هیچگاه از توطئه دست بر نداشته است و هنوز هم توطئه می کند، اما ما با پیروی از ولایت، بصیرت و مقاومت، به حرکتمان در مسیر پیشرفت و توسعه ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت دشمن به اهداف خود برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار