۸۰ گروه‌ سرود و تواشیح در پایگاههای بسیج یزد تشکیل شده است

یزد(پانا) -فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: با همکاری پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی استان تاکنون ۴۰ گروه سرود و همین تعداد تواشیح با عضویت نوجوانان و جوانان بسیجی تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۷۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ رضا پورشمسی افزود: این گروه‌های فرهنگی و هنری در راستای اهداف انقلاب‌ اسلامی نسبت به تهیه سرود و تواشیح و اجرای آن در مناسبت‌های مختلف اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ها با هدف ایجاد رقابت سازنده بین گروه‌های هنری و فرهنگی از جمله ماموریت‌های مهمی است که سالانه در سه سطح شهرستان، استان و ملی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: از طریق فعالیت گروه‌های سرود می‌توان بخش زیادی از مفاهیم ارزشی نظام و انقلاب را به نحو مناسب به مردم و نسل جوان منتقل کرد.

پورشمسی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی بخشی از ماموریت‌های ذاتی این مجموعه است بر گسترش برنامه‌های هنری بر اساس اهداف نظام در بسیج و بین علاقه‌مندان تاکید کرد.

وی گفت: در بین اعضای بسیجی در رده سنی نوجوانان و جوانان افراد زیادی برای ورود به گروه‌های سرود و تواشیح علاقه‌مند هستند که توسط پایگاه‌ها نسبت به جذب آنها اقدام می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد به تهدید نرم دشمنان اشاره کرد و انجام امور فرهنگ دینی و انقلابی را سدی در برابر هجمه استکبارجهانی در تمام عرصه‌ها به خصوص فرهنگی ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار