مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

هدف نمایشگاه مشاغل خانگی در یزد حمایت از تولیدات داخلی است

یزد(پانا) - فخرالسادات خامسی گفت : هدف از برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک در یزد حمایت از تولیدات داخلی، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و به ویژه زنان سرپرست خانوار و رونق مشاغل خانگی است.

کد مطلب: ۹۷۰۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک با هدف حمایت از تولید داخلی و رونق مشاغل خانگی در یزد گشایش یافت.

فخرالسادات خامسی افزود: اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک یزد با ۲۲۰غرفه شامل؛ صنایع دستی و محصولات غذایی خانگی برپا شد.

خامسی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه‌ها همچنین سبب شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گروه‌های هدف و فراهم کردن بستر مناسب برای معرفی و عرضه محصولات غرفه داران می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: پیش از برپایی این نمایشگاه، دو کارگاه آموزشی ویژه غرفه داران برای آشنایی با بازار کار و فروش محصولات آن‌ها برگزار شد هم چنین در حین برپایی نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای بازدید و خرید محصولات نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک یزد، تا اول آذر ماه همه روز از ساعت ۱۶تا ۲۲به محل جدید نمایشگاه بین المللی استان یزد واقع در جاده کمربندی یزد-مهریز مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار